woensdag 16 november 2011

Mentaal Afvallen.

Ontdek Waarom Het De Meeste Mensen Niet Lukt Om Af Te  Slanken...**
... En Wat JIJ Kan Doen Om Wel
Je Ideale Gewicht Te Bereiken!
Tip : 'Eten' is NIET De Vijand!
 Hallo, ik ben Katja Callens.(gewicht consulente) Al 10 jaar help ik mensen met veel succes hun gezonde gewicht doen bereiken.(mentaal afvallen)
(Lees onderaan dit blog de reacties van deelnemers van het mentale dieet plan.)
Dat afvallen tussen je oren zit is een stelling van ons team die grotendeels klopt... of toch zeker wel voor 90% (rekening houdend met erfelijke afwijkingen en ziekten).
Afslanken zit tussen je oren omdat je kennis nodig hebt om vervolgens het juiste voedingspatroon te kunnen gaan samenstellen voor jezelf en op de juiste, effectieve, manier aan lichaamsbeweging te kunnen gaan doen.
Maar wat zit er nog meer tussen je oren dat belangrijk is wanneer je kilo's kwijt wilt? Precies... je motivatie is daar ook te vinden en uiteindelijk is dat vaak de doorslaggevende factor, want het juiste voedingspatroon is in tegenstelling tot een dieet een keuze die je voor het leven maakt!

KLIK HIER VOOR ALLE WAARDEVOLLE INFO MDP

Ik heb een >>vrijblijvend rapport <<voor je gemaakt.**(Mentaal Afvallen)

Ik heb een bondig rapport (14blz.) geschreven ; "  7 kernvragen  over vet verbranden" waarin jij een duidelijk inzicht krijgt hoe JIJ door anders en MEER te eten, gezond en effectief VET kan verbranden. (mentaal afvallen)


KLIK HIER VOOR ALLE WAARDEVOLLE INFO MDP


Dit is wat je gaat ontdekken...
  • ...DE reden waarom het de meeste mensen niet luk om af te slanken
  • ...waarom een vet/calorie-arm dieet niet kan werken.
  • ...HOE je 'Vetverbrandende hormonen" activeert.
  • ...wanneer je Wat dient te eten (HINT: Het is NIET hetgeen je denkt) om Vet te verbranden...
  • ...waarom fitnessen en sporten geen oplossing zijn.

  • (wel gezond maar contra-productief bij het afslanken!)
  • ...je staat op het punt een manier van eten en denken te ontdekken die zo verschillend is van alles wat je tot nu toe al gezien hebt,... (Mentaal Afvallen)

LET OP:
Dit rapport zal gegarandeerd NIETS voor je kunnen doen wanneer jij niet bereid bent om ACTIE te ondernemen!(mentaal afvallen)


Bekijk HIER het Gratis Rapport, de Video en ontvang de Recepten.**


Echter, Hoe zou jij jezelf voelen wanneer je eindelijk terug je
Ideale gewicht bereikt hebt, ...wanneer je eindelijk van dat overtollige vet verlost bent...?


Ook jij kan je zelfvertrouwen en trots terugwinnen zonder dat je je nog slecht hoeft te voelen in je vel, zonder dat je je nog bekeken of uitgelachen hoeft te voelen of zonder dat je nog respectloos behandeld wordt, en dit zonder pilletjes of shakes die toch niet werken.(Mentaal Afvallen)


KLIK HIER VOOR ALLE WAARDEVOLLE INFO MDP


(*De recepten en gloednieuwe video worden onmiddellijk naar je email-adres verzonden. Controleer dus goed de juistheid van je emailadres. Je dient immers je email adres te bevestigen zodat wij zeker weten dat jij degene bent die de recepten plus video gaat ontvangen.)
dd


Maar het " 7 kernvragen over vet verbranden" rapport is enkel nuttig wanneer je het ook toepast.


De vrijblijvende toegang is dus beperkt tot diegenen die werkelijk hun overgewicht beu zijn. (Mentaal Afvallen)




Geef dan HIER je naam en emailadres op zodat je ONMIDDELLIJK TOEGANG hebt tot het verrassende rapport.


Veel afslankplezier,




Katja Callens




Auteur van "Het Mentale Dieet Plan" (Mentaal Afvallen)











KLIK HIER VOOR ALLE WAARDEVOLLE INFO MDP




twitter
twitter
redditREVIEWS MENTALE DIEET PLAN (mentaal afvallen)
Ik kan maar één ding zeggen. Ik ben verkocht. Ik nam zowiezo al de trap, en ga elke dag een uurtje sporten tussen de middag. Ik heb het geluk dat hier een gloednieuw centrum geopend is op 5 minuten van mijn werk. Je moet goed gek zijn om er niet van te profiteren. En alles wat in hett dieetplan staat wist ik al, maar ja. het zit tussen de oren. Ondertussen ben ik al 6 kg afgevallen. Ik sta nu op 62 kg en ben super gelukkig. Bedankt, bedankt, bedankt. Nadia.
Waarom wint Nadia met deze comment?
Omdat zij precies verwoordt (en toepast!) waar het gehele Mentale dieet plan over gaat!  Iedereen weet immers wat hij of zij dient te doen om af te slanken en je ideale gewicht te bereiken! Dat zeg ik voortdurend. Het Mentale Dieet Plan bevat an sich geen wonderbaarlijke nieuwe misteries of geheimen, omdat deze simpelweg niet bestaan. Wat Het Mentale Dieet Plan echetr wel doet, is je helpen en begeleiden om eindelijk de juiste actie te ondernemen en het blijvend te gaan toepassen!
Wat heeft Nadia gewonnen…? (mentaal afvallen)
Nadia heeft een leuk etentje voor twee personen gewonnen in een ...1 of 2 Michelin STERREN Restaurant !!! ;-)
Als dit geen leuk kado is?!  Want, blijvend je Ideale Gewicht bereiken met Het Mentale Dieet Plan is leuk en er mag dus ook lekker gegegeten worden!
Proficiat Nadia!
Wil je, als deelnemer van het Mentale Dieetplan ook kans maken op een leuke verrassing? Heel eenvoudig!
Deel je ervaringen met Het Mentale Dieet Plan op de blog en op die manier maak je kans om een leuke verrassing te winnen.
Door je ervaringen met elkaar te delen worden we allemaal samen geïnspireerd. :-)
Groetjes,
Katja ;-)
  • facebook
  • hyves
  • linkedin
  • reddit
  • stumble
  • twitter
  • rss
  • email
No related posts.

24 Reacties to En de WINNAAR is ….

  1. corrie de jong vertelt …
    en toen… toen was daar voor mijde zo lang gehoopte oplossing om af te vallen… altijd maar weer die strijd…
    en nu… door het MDP ben ik al 9kg afgevallen en alles gaat nu eigenlijk vanzelf
    diep in mijn hart wist ik wel dat ik moest bewegen… en dankzij MDP ben ik dat ook bewust gaan doen elke avond om half acht loop ik lekker door het bos (wat overigens bij mij voor de deur begint) en om het plezierig te maken heb ik mijn favoriete muziek op mijn i-pod gezet..
    daardoor kijk ik er gewoon naar uit om te wandelen (mentaal afvallen)
    ik wist niet dat het zo eenvoudig kon zijn:”afvallen” maar het is echt waar. en… niet te vergeten heel erg lekker.
    ik ben niet meer moe en futloos, maar vrolijk en energiek en dat straal je uit… en kijk dan eens om je heen wat er allemaal veranderd!!!!
    dank je wel Katja Callens voor het veranderen van mijn leven

  2. anita van erp vertelt …
    Hallo Katja
    Ben net terug van een super leuke vakantie,
    meestal kost mij dit 3 kilo erbij aan gewicht maar nu ben ik bijna gelijk gebleven. ( 1 pond) die er een dag later al af was.ben dus super gelukkig en had dit niet verwacht vooral omdat ik net 10 kilo kwijt was met jou mentaal dieet plan.zit weer heerlijk in mijn vel en ben super trots als ik een compliment krijg . (mentaal afvallen)
    gr Anita

  3. Raphaël vertelt …
    Hallo Katja,
    ik heb een vraagje voor u. Ik wilde starten met het turbo-plan maar vond niet terug of ik aardappelen of pasta of rijst mag eten. Ik ga bijna iedere avond uit eten en als deze produkten niet gegeten mogen worden, dan wordt dat moeilijk.
    Mvg
    Raphaël

  4. Liz van Rijswijk vertelt …
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet 100% houd aan het MDP. Ik eet ‘s morgens yoghurt met vers fruit en ‘s avonds “met de pot mee” alleen dan met zo min mogelijk koolhydraten. Ondanks dat heeft het MDP genoeg inspiratie gegeven om al 12 kilo af te vallen, ik ben er erg gelukkig mee en ga zeker nog door tot ik mijn gezonde gewicht terug heb gekregen !!!(mentaal afvallen) 

  5. kathleen vertelt …
    heb in mijn leven al heel veel dieten gevolgd – met het proteine dieet was ik 1O kilo afgevallen en 600 euro lichter geworden – tot ik 6 maand nadien moest vaststellen dat ik 15 kilo was bij gekomen – met het mentale dieet plan ben ik op2 weken 4 kilo afgevallen – bedankt Katja, en ik ben gemotiveerder dan ooit – krijg al complimentjes van collega’s en dat stimuleert alleen maar om verder te doen – mijn budget lijdt er niet onder – en ik eet wat er in mijn koelkast staat – terwijl ik nog kan koken voor mijn partner – ik begin stilaan vriendjes te worden met mijn spiegelbeeld !!!

  6. annemieke vertelt …
    beste katja,in het begin dacht ik dit lukt niet,na 2 weken was enkel mijn omtrek verkleint . maar dan ben ik spectaculair na 56 dagen 5kg kwijt en nu al 8kg. ik voel me superslank met mijn 60 kg. jullie mogen weten dat waren mijn stoppen met roken kilotjes en ja dat varkentje heb ik ook weer kunnen wassen. zo zie je waar een wil is is een weg en dit met de nodige hulp. elke dag doe ik mijn half uur beweging meestal wandelen met veel plezier. Bedankt katja zonder jou was het me niet gelukt
    ik krijg veel positieve opmerkingen ,zelfs mijn huid staat super gezond. (mentaal afvallen)
    groetjes annemie
    Groetjes annemie

  7. Tiny Bres vertelt …
    Lieve mensen,
    Eindelijk gaat het afvallen lukken en ben ik al 10 kg. kwijt!Alles al weten, maar nu ook doen ,dat was de oplossing en als je ouder wordt gaat het niet zo snel, maar de 10 kg. zijn er af en moeten er nu ook afblijven met Katja´s hulp! Bedankt en veel liefs van Tiny

  8. Will Murk vertelt …
    Geachte ontvanger, heb al meerdere malen geprobeerd af te vallen, Maar het grote probleem van deze 76 jarige is dat hij niet echt kan bewegen en al helemaal niet lopen dus bewegen zit er niet in dus in, aan welk dieet ik ook begin het is altijd tot mislukken gedoemd. graag een idee en graag wat ik moet eten voor maaltijden voor 7 dagen en welke ik dan kan herhalen . Op mijn leeftijd vind ik eten alleen toch al een noodzakelijk kwaad. bij voorbaat hartelijke dank Will Murk.

    Antw; Bekijk via deze link alle verder info!  Katja
  9. Esther vertelt …
    Hallo Medestrijders,
    Eindelijk heb ik het gevoel een manier te hebben gevonden om op een goede manier overtollige kilo’s kwijt te raken.
    Ik was heel veel afgevallen van 110 kilo naar 69 kilo in 2 jaar.
    Maar toch sluipen de kilo’s er langzaam weer aan en zeker als er een periode van veel spanning is.
    Pastte de broeken uit mijn nieuwe gaderobe niet meer en ook mijn werkkleding begon ernstig krap te zitten.
    Mijn vakantie begon slecht met een zwaar gekneusde enkel.
    Dus ik kon lekker gaan zitten met mijn voet omhoog, nou lekker drankje erbij en hapje.
    Na 2 weken niet in beweging te zijn geweest en lekker te hebben gevoerd was ik een beetje klaar met mezelf.
    Ik besloot om de laatste week van de vakantie te gaan beginnen met het turboplan!
    Dat ging goed ik was 82 kilo bij de start en na een week was ik 79,6 kilo dus 2,4 kilo kwijt.
    Nu zijn we 4 en een halve week verder en ik ben 75 kilo.(mentaal afvallen)
    Ik kan al mijn broeken weer aan en ik ga nog even door want ik heb nergens last van (geen honger, slap zijn, hoofdpijn).
    Terwijl ik toch nog een tegenslag heb gehad want 2 weken terug heb ik een tussenwervel die verschoven is dus weer pijn en plat liggen.
    Dus die wandelingen zijn er wel maar in een tempo van een slak.
    Ook doen mijn mannen af en toe mee en is het goed af te stemmen op je leven.
    Ik had alleen laatst een nacht die ik moest doorkomen en dat is dan wel lastig om dan goed om te schakelen.
    Dus ondanks dat we alles weten en het zelf moeten uitvoeren ben ik Katja toch zeer dankbaar voor het advies en zeker voor de tips en bonussen die je krijgt.
    Groetjes Esther

  10. Gerda Lubberman vertelt …
    Na vele pogingen om af te vallen en steeds weer aan te komen ben ik begonnen met het Mentale Dieet plan.
    En het leuke is, mijn man doet ook mee.
    iedere ochtend om 8.00 uur drinken we een halve liter water en gaan een half uur of meer wandelen.
    We volgen samen het dieetplan, al moet ik zeggen, dat mijn man soms wat smokkelt.
    Hij heeft er moeite mee om geen brood te eten.
    Mijn vetverbranding werkt niet zo snel, maar ik ben toch in 4 weken 5 kilo afgevallen, wat met andere dieten echt niet lukte.
    Mijn man is ook 4 kilo kwijt en dat geeft veel moed om door te gaan.
    Dank je wel Katja, we ga voorlopig verder met je plan. (mentaal afvallen)

  11. Elfi vertelt …
    Sinds de overgang ,zijn de kilo’s eraan geslopen.
    Ik ben altijd slank geweest.
    En het was een mentale domper om bij de dikkertjes te horen.
    Heus je wordt anders behandeld.
    Ik woog 90 kilo en had het zelfvertrouwen van een ziek watje.
    Ik schaamde mijzelf heel erg.
    Werd daardoor chagrijnig.
    Geen leuke kleding meer, maar lappen die pasten.
    Verschillende diëten gedaan.
    Steeds een paar kilo eraf en dan weer stoppen.
    Ik las het verhaal van Katja, en dacht daar gaan we weer,
    maar één ding bleef hangen , gun jezelf dit.
    Ik dacht ja, eigenlijk ben je niet zielig als je op dieet moet.
    Je doet het inderdaad om er beter uit te komen!
    Het best besteedde geld ooit!!!
    Wij , mijn man deed ook mee, zijn 20 en 19 kilo afgevallen.
    Geen honger wel trek! ha, ha. (mentaal afvallen)
    Wij voelen ons veel beter in ons lijf en ons zelfvertrouwen is ook weer terug.
    Ik holde laatst achter de hond aan en dacht hee, Ik hijg niet meer.
    Dank je Katja, nooit ,nooit zullen wij ons zelf weer laten gaan!
    Het was eerst even zoeken maar nu draai ik mijn hand er niet meer voor om.
    Elfi
    • Katja Callens vertelt …
      Hallo Elfi,
      een dikke proficiat voor jou en je man!!
      Heel knap gedaan.
      Geniet maar alletwee van je herwonnen energie en spirit ;-)
      Bedank vooral jezelf dat je ondanks al je terechte scepticisme die eerste belangrijke stap hebt gezet! Zonder ACTIE kan err niets gebeuren hé .
      Cheers,
      Katja

  12. Ria vertelt …
    Hopeloos, ik ben 10 kg afgevallen en ik kan mijn hele gaderobe vervangen ;-)
    En wat ben ik energiek en slank, zo ben ik in zeker 30 jaar niet geweest.
    En zo simpel allemaal, op naar de volgende 30 slanke jaren.

  13. maria vertelt …
    Nu de overgang achter de rug was,vond ik, dat de aangekomen 8 kilo er wel weer eens af mochten.
    Ik had nog nooit aan de lijn gedaan….
    Ik heb veel fantasie dus het mentale gedeelte sprak me aan en het belangrijkste is: je hoeft geen honger te lijden!
    Het mentale dieetplan is dus goed te combineren met zwaar lichaamelijk werk.
    Zo makkelijk was het nu ook weer niet, ik moest me er goed op focussen.
    Maar nu, 6 maanden later is het heel makkelijk!!!
    Ik blijf als vanzelf op mijn ideale gewicht omdat ik wat nieuwe gewoontes heb gekregen die ik automatisch doe.
    Ik heb het gevoel dat ik iets voor de rest van mijn leven heb geleerd.
    Dank je wel

  14. miranda smit vertelt …
    Hallo Katja,
    Ik heb echt alles al geprobeerd. Van Sonja Bakker tot ik weet niet, ook al heel veel afgevallen maar het kwam er net zo hard weer aan.
    Ik ben nu een week bezig met het Turbo Plan en kon vanochtend juichen, springen er is 5 kilo af!
    Ik kan het ook goed volhouden gisteren een super de luxe lunch gehad.
    En ook toen kon ik het vol houden.
    Ben gewoon trots op me zelf,
    heb weer zelf vertrouwen. Het gaat mij lukken!
    Bedankt Katja.
    Succes allemaal.
    Groetjes Miranda

  15. GEERTJE BEENTJES vertelt …
    IK BEN OP 18 AUGUSTUS BEGONNEN MET HET TURBO DIEET.
    IK WIST WAAR HET AAN LAG MAAR JA WE WETEN WEL WAAR HET ALLEMAAL AAN LIGT.
    IK BEGON MET EEN GEWICHT VAN 76.7 KILO NU RUIM EEN WEEK LATER STAAT MIJN WEEGSCHAAL AL OP 71.3 KILO!
    FANTASTISCH WAT VOEL IK ME GOED EN BEN ONTZETTEND TROTS OP MIJN ZELF DAT IK DIT HEB BEHAALD.
    IK GA DOOR HEB NU DE SMAAK TE PAKKEN.
    KATJA IK WIL JOU BEDANKEN DIT DOET MIJ ECHT GOED

  16. Brigitte vertelt …
    Hallo Katja,
    Ik ben reeds gestartmet het turbo boost plan. Nu wil ik enkele recepten inzien maar heb daar een password voor nodig. Hoe kom ik hieraan?
    Dank je. Groeten, brigitte
    • Katja Callens vertelt …
      Hallo Brigitte,
      Het paswoord wordt geregeld vermeld in de mails van de geavanceerde coaching.
      Stuur anders even een mailtje naar support met je betalingsbewijs en dan mailen we je het paswoord door.
      groetjes,
      Katja

  17. MARIJKE vertelt …
    Hallo Katja,
    3 maanden geleden heb ik het turbo en Mdp-plan ontdekt en voelde me direkt aangesproken om dit te doen ik ben op die tijd al 21 kilo kwijt en dat zonder honger te lijden en zonder calorien te tellen.
    De mensen rondom mij geven me zoveel complimentjes. Ik ben nu veel zelfbewuster geworden en voel me goed in mijn vel.
    Nu,ik ben nu ook veel vrolijker als ervoor en wil voor geen geld van de wereld nog in mijn vorige levenshouding terug keren.
    Ik ben echt blij dat ik dit plan gevonden heb eindelijk de weg naar mijn geluk.
    Ik kan het iedereen aanbevelen.
    Marijke

  18. Helen vertelt …
    Hallo Katja
    Lang niets van mij laten horen maar ik ben wel… meteen begonnen op 25 aug. 2010, met het “TURBO ActiePlan”.
    Ik ben waanzinnig verbaasd geweest hoe geweldig dit ging. Zelfs met allerlei afspraken, meetings ging het echt super. Mijn 5 kilo was ik in 11 dagen kwijt!!!!
    Het voelt super goed, weer mijn oude gewicht terug te hebben en mijn energie is terug!!!
    Aansluitend ga ik door en probeer nog wat kilo`s kwijt te raken. Ik ben ondertussen op reis zit momenteel in het buitenland, maar ook dit lukt uitstekend!…. Zelfs mijn glaasje rosé kan ik weerstaan! Ik kijk iedere dag uit naar je mailtjes, héél veel dank Katja!!!!!
    Groetjes Helen
  19. thea vertelt …
    Ik heb net de methode Weg met die kilo’s aangeschaft. Mijn man is anderhalf jaar geleden gestopt met roken en sindsdien 20 kg aangekomen. Hij is van 106 naar 126 kg gestegen. Ik ben sinds we samenwonen (nu 2 jaar) ook (on)behoorlijk aangekomen, nu weeg ik 64 kg. Dat lijkt misschien niet veel, maar dat is het wel, zeker als je bedenkt dat ik 1.54 m ben. Ik voel me het best bij een gewicht van 52 kg.
    Mijn man is nu eindelijk ook zo ver dat hij echt wil afvallen, al zal het hem te veel moeite kosten zijn drankje (rumcola) te laten staan. We gaan nu samen aan de slag.
    Wandelen zit er hier niet zo in, we wonen op Curacao en daar is het doorgaans te heet en te zonnig om te wandelen. Het beweegprobleem zullen we op een andere manier moeten oplossen, hoe weet ik nog niet.
    Het belangrijkste is: we houden allebei van lekker eten, en we willen geen honger lijden. Met de tips van het mentale dieet plan weet ik dat het gaat lukken om onze overtollige kilo’s kwijt te raken.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten